Acotant els meus blogs d’interés dins la blogosfera

A partir d’alguns enllaços que el nostre professor ens ha deixat al blog de l’assignatura de Nous Formats Digitals de la UIC, i nevegant per la blogosfera, vaig arribar a un blog que em va semblar molt interessant des del meu punt de vista.

Aquest blog està bàsicament dirigit al periodisme. És el blog de la periodista Eva Domínguez, de La Vanguardia.

M’ha sorprés unes paraules de la seva última entrada, que diu: “Tener una identidad online es también una necesidad individual. Pertenecer a la sociedad de la información equivale a ser alguien en ella. Se forma parte con sólo participar de alguna manera en Internet (…)”.

Realment, és cert. Si saps com nevegar per Internet, i formes part del món dels blogs, t’informes, escrius…, tens molt de guanyat en la comunicació.  

És interessant tenir blogs d’aquest abast a mà, per si mai no saps quin camí seguir dins del teu propi blog; pot ser una bona guia.

,,mireia

~ por mireiaportabella en febrero 2, 2008.

Una respuesta to “Acotant els meus blogs d’interés dins la blogosfera”

  1. Hola Mireia!. jo també crec que el que diu la Eva Domínguez és interessant, i crec que té raó. Per exemple, nosaltres, que acabem de crear un blog, el nostre blog ho pot veure tothom i som una part dins de la xarxa d’Internet, encara que sigui petita.

Responder

 
