I perquè?

Pregunta d’una alumne al professor: Toni, perquè ets de l’espanyol?

Us heu parat a pensar mai perquè fem el què fem?

Després de les reflexions a classe amb el professor sobre perquè som de l’equip de futbol que som (que en part és relatiu), m’he parat a pensar perquè estic estudiant Comunicació Audiovisual.

La vritat és que per la pregunta no tinc uan resposta exacte. Disfruto fent això i em sento a gust. Però, també puc dir, que amb l’ajuda d’assignatures com la de Nous Formats Digitals, encara em sentu més orgullosa d’haver triat aquest camí.

No és que ja conegués els conceptes tractats a classe, però són temes molt interessants relacionats amb el món de la carrera, i és molt positiu tractar-los en una assignatura.

La creació d’aquest bloc ha estat una eina molt útil per tots nosaltres, i per el professor a la hora de fer el nostre seguiment. Per això, m’agradaria poder continuar escrivint de tant en tant en ell; no ho faré amb tres o quatre actualitzacions a la setmana, però si que de tant en tant aniré deixant un granet més de sorra en ell.

Els temes a lo millor no seran molt com els que hem tractat, ja que, com he dit, no en sóc molt experta. Seran més temes del meu interés.

I perquè no, Lara, sobre el barça 🙂

un peto per tots!!!

,,mireia

~ por mireiaportabella en marzo 14, 2008.

Responder

 
